mandag 24. august 2009

Transer, bingo og lekkasje. En helt vanlig søndag på Elsker

Jeg tisser på meg hver søndag. Ikke fordi jeg har generelle problemer med blærekontroll og slikt, jeg tør påstå den fungerer forholdsvis greit, men det er noe med voksne mannfolk som kler seg ut i dameklær og synger av hjertens lyst og begjær til melodier våre bestemødre finner fengende, a la dænsebandet. Vel å merke med tekster uten sterke tråder til nevnte sjanger.
Jammen griner jeg litt også. Det kommer væske fra alle hull og porer når latteren tvinger deg ut på randen av livet. Hvorfor skal det være slik at alt av råderett over kroppsfunksjoner som har med lekkasje å gjøre bare forsvinner når man har det så moro? Da kan det jo fort ikke bli så moro lenger, tenker jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar