torsdag 14. januar 2010

IKEA comfortable

OOOoooo detta var en vakker rynke
OOOooo ned i den kan et cruiseskip synke
Med snuten først, OOOohohooohooo!
Den rynka er størst!

OOOOooo se på min appelsin,
OOOoooo den er større enn din!
Heeeeelt fra hofta, ned til knærne,
Gjennom tåa og utpå klærne.
OOOooohoHOOO!! Min appelsin,
Er større enn din.

OOOooo så grå du er?
OOOoooooo ligner litt på en stær.
Er stæren grå? Trodde den var blå??
OOOhohooo!! Grå som en stær!
Du ligner litt på drittvær.

OOooo jorda er en tredemølle
AAaaaaiii, skulle så gjerne hatt følge
OOOOoooooo men jeg har jo denne kølla!
OOOhohoooo, jeg får has på denne mølla.

OOOooo dette brune her er mykt.
Hmmmjooo, dette legemet er litt sykt
JeeeEEEEg setter spaden her, jeg
ÆPPÆPPÆPP, jeg hugger tær på min vei!

IKEA comfortable.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar